Problémy se spuštěním aplikace na nových modelech TV Samsung (2017) fw: 1150-1151

Prosinec 22, 2017

Bohužel v tuto velmi frekventovanou dobu se objevil problém ovlivňující nejnovější televize Samsung. V televizích Samsung jsou předinstalované dvě podobné aplikace — Sledování TV (logo TV s modrým pozadím) a Moderní TV (menší logo TV se žluto-oranžovým pozadím). Tyto aplikace se nesprávně nedokáží odlišit a proto záleží na tom, kterou z těchto dvou uživatel spustil jako první. Tu druhou aplikaci potom nelze spustit.

Ověřeno na firmwaru verze 1150 a 1151.

K vyřešení problému je potřeba jednu za aplikací (obvykle Moderní TV) smazat, postup je níže:

Sledovani TV

Sledovani.tv

Moderni TV

Moderni TV

Začněte krokem 4. Pokud neuspějete, vraťte se a začněte krokem 1:

1. Otevřete Nastavení : hlavní obrazovka > symbol ozubeného kola
2. Zvolte v nabídce Podpora > Automatická diagnostika > Obnovit Smart Hub
3. Zvolte v nabídce Podpora > Automatická diagnostika > Obnovit

(viz http://www.samsung.com/cz/support/skp/faq/1053214)
4. otevřete Aplikace : hlavní obrazovka > APPS  (symbol čtyř čterců)
5. v sekci Stažené aplikace najděte aplikaci, kterou NEPOTŘEBUJETE (tj. používáte-li Sledování TV, hledejte žlutou Moderní TV).
6. Na chvíli stiskněte a držte potvrzovací tlačítko, než vyskočí nabídka (cca 3s).
7. Vyberte možnost Odstranit. Pokud se objeví chybová zpráva, vraťte se k bodu 1 a zkuste Obnovit výchozí nastavení.
8. Po odstranění nepotřebné aplikace je nutné přeinstalovat aplikaci, kterou budete používat: vyhledejte Sledovani.tv, podržte potvrzovací tlačítko, zvolte Nainstalovat.
9. Vraťte se zpátky na hlavní obrazovku, aplikace by měla jít spustit.